Hari 3 (Jumaat)

Rain-X 5079283 Latitude 8-In-1 Premium Graphite Coated Wiper Blade - 17"Hari ni saya pergi sembahyang jumaat dengan papa. Papa kata kalau tak pergi sembahyang Jumaat nanti hidup susah. Lepas tu kalau 3 kali tak pergi takde sebab nanti tak jadi Islam.

Pagi tadi ada perhimpunan pagi. Guru besar bagi ucapan lameeeee sangat...
Saya terlelap banyak kali. Guru besar pesan jangan cakap dengan orang yang kita tak kenal, jangan naik motor kalau takde orang besar.., jangan makan banyak-banyak sangat sebab nanti cepat mengantuk... dan macam-macam lagi.

Petang pulak saya tidak pergi main bola sebab hari hujan lebat. Jadi saya tengok tv sahaja. Saya sempat tengok filem batman kat 411. Seronok.......



The Dark Knight
Tron: Legacy 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...