Hari-hari Sekolah...

JanSport Big Student Classics Series Daypack (Romance Red Twlight)Saya sekolah tiap-tiap hari minggu ini. Minggu ini cikgu banyak bagi kerja rumah. Saya buat sampai siap sebelum saya tidur tiap-tiap malam. Ada kerja rumah dari buku kerja. Ada juga yang dari buku teks. Selalu saya buat yang dari buku kerja dulu. Lepas tu baru buat kerja rumah yang dalam buku teks.

Papa selalu balik awal dari kerja. Dia habis pukul 4 setengah, pukul 5 dia pun sampai rumah. Mama pun rajin masak minggu ni. Mama suka masak kari, ayam, ikan gulai dan macam-macam lagi. Papa suka kalau mama masak. Dia cakap mama cantik kalau mama selalu masak. Mama memang cantik. Saya rasa mama cantik masa nak tidur malam.

Saya tak main bola sepak minggu ni sebab petang hujan. Saya minta video game dengan papa tapi belum dapat lagi. Papa kata nak beli tapi tak beli lagi. Petang-petang saya selalu sembang dengan abg haker. Dia suka salin apa yang saya cakap. Saya pun tulis dulu lepas tu bagi kat dia. Tapi dia salin juga..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...