Khas: Pasukan Diari Hamim

Siapa Hamim?? Ramai yang mungkin tertanya-tanya siapa budak ini sebenarnya. Mana ada budak 8 tahun reti tulis diari. Mungkin ramai yang terfikir macam tu. Jadi untuk menerangkan kekeliruan yang mungkin menyebabkan kawan-kawan blogger rasa tertipu patutlah saya menerangkan ahli-ahli pasukan kami.

hakeR - saya laaa.... saya adalah penulis blog ini merangkap administrator la kira. Saya tiada kena-mengena dengn mana-mana hacker. hakeR adalah singkatan kepada nama saya, mak saya dan bapak saya. Kalau tengok kat profile saya, saya ada lg satu blog yang dah lama tak update. Saya seorang pekerja gomen, bekas budak U dalam jurusan Engineering. Saya ini sepupu kepada adik Hamim ni. Rumah kami sebelah-sebelah dalam taman yang sama. Saya selalu jumpa Hamim sebelah petang atau malam. Semua isi dalam posting blog ini adalah dari adik Hamim sendiri. Ayat-ayat sama ada saya salin terus dari apa yang dia cakap ataupun kadang-kadang ada juga yang dia tulis sendiri. Tapi kena la edit juga sikit-sikit, kalau tak edit nanti susah pulak nak paham.

Hamim (bukan nama sebenar) - parents dia tak bagi saya pakai nama sebenar dia atas sebab-sebab security. Parent dia orang yang ada pengaruh dalam kawasan kami (walaupun dalam taman saja) jadi saya kena lah comply dengan kehendak diorang. Hamim ni sangat-sangat cerdik dan sangat talkative. Kadang-kadang saya layan dia dari balik kerja sampailah sedar-sedar dah azan maghrib.Dia ni anak tunggal tapi dijaga dengan baik. Tidak dimanjakan sangat oleh parent dia. Kira baik la tu kot....

Jadi statistik dalam blog ini adalah seperti berikut:

Isi posting- 100% dari Hamim (sebab tu kurang kesinambngan...hehehe)
Typing 100% dari hakeR
Design blog 30% idea Hamim dan selebihnya dari hakeR.
Balas komen  30% dari ayat Hamim. Selebihnya saya.
Tulis dalam shoutbox- 100% hakeR (saya) .... heheheeh  .... sori yeeee...

Dengan ini sekian saja pengenalan Production House kami... sekian terima kasih...

6 comments:

  1. saya dah agak... hehee..
    tapi.. sejujurnya, apa yg saya dah baca sejak awal lagi sgt sgt sgt comel dan menghiburkan! satu pendekatan yg sgt baik dan kreatif!

    ReplyDelete
  2. aku dah agak dah. tapi apa pun, best. aku suka idea tu sebab aku pun ada tulis konon2 aku ni budak umur 8 tahun. tapi aku tak post pun. hahahha. orait.. :D
    aku suka batman. hihihi ...

    ReplyDelete
  3. banner tu mama Hamim beriya suruh buat... kalau x cantik sori ye maklang...

    ReplyDelete
  4. Yes!!!Betul apa yang teacher teka!kan?Kan? Kan teacher belajar psikologi kanak2.Tapi budak Hamim tu mmg berbakatlah.Mudah2an dapat dididik menjadi insan berguna.Boleh jadi penulis tu.Kat shoutbox mmg 100% dah agak HAKER punya kerja!Jadi takde ang pow ye!!! =)

    ReplyDelete
  5. teacher bg la angpow... penat nak salin dia punya ayat ni..

    ReplyDelete
  6. heheheh..siapapun punya diari ni...ai suka la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...