Sembang-sembang Aweks




Di tulis oleh hakeR
(gambar diambil dari: http://ujangzero01.blogspot.com/  terima kasih banyak2)


Ada sekali tu saya sembang dengan si Hamim ni.

hakeR: Abang suka jalan-jalan mim... abang suka jalan-jalan, tengok-tengok awek cun lepas tu pergi makan-makan dgn kawan-kawan abang.

Hamim: Mim suka main bola... tengok awek buat ape? Pompuan bukan seronok pun kalau buat kawan. Diorang  tak suka Batman, main bola pun tak reti.



hakeR: Pompuan suka lain laaa...

Hamim: Tak seronok la bang... kat sekolah pun budak2 pompuan semua tak best.

hakeR: dah Mim suka kaco diorg... xkan tak best jugak? (ayat pancing)

Hamim: Mim kaco sebab diorg suka kena kaco...

hakeR: kate tak best..

Hamim: kaco diorg best, pastu ada yg nangis.. ade jugak yang report kt cikgu.

hakeR: Cikgu marah tak?

Hamim: cikgu tak marah pun..

hakeR: Cikgu suka ke?

Hamim: Cikgu tu

hakeR: Cikgu laki2 ke pompuan...

Hamim: Cikgu laki2... tak kawen lagi.

hakeR: Cikgu tu suka kaco pompuan jugak kot..

Hamim: Memang pun , dia suka kaco cikgu R******h.. Mim selalu kaco budak pompuan macam dia kaco laa...

hakeR: huh...

3 comments:

  1. kah kah...2x5
    org besar buat, budak kecik ikut..

    ReplyDelete
  2. kepimpinan melalui teladan.. hehe :p

    ReplyDelete
  3. Guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari...Hehehehhe

    Apa itu Skim Cepat Kaya ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...